Nothing On Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
aku budak nerd yg join geng mafia utk kelihatan comel .. aku ta brape nak hensem mcm mat² rempit dan budak budak degree kat luar sane tu . puii ! penulisan yg berbentuk sakai dan bebal sgt diminati .. so forever alone ! nenenepupu ^^v

really appreciated it ! xoxo :)

Sunday 25 March 2012

jangan putus harapan je yang penting . hewhew :D

Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi
Tapi benarkah hidup aku akan selama ini
Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan
Sedia setia



Relaku mengejarmu seribu batu jauh lagi
Tapi benarkah kaki ku-kan tahan sepanjang jalan ini
Biar membisu burung bersiulan terlelah gelombang lautan
Ku masih setia

Adakah engkau tahu… ini cinta
Adakah engkau pasti… ini untuk selama-lamanya

Relaku menunggumu seribu tahun lama lagi
Tapi benarkah hidup aku akan selama ini… yeah…
Biar berputar ke arah selatan ku tak putus harapan
Sedia setia

Jangan putus harapan… sedia setia……


penyanyi asal Imran Ajmain ..
dinyanyikan semula oleh saya tok diri saya sendiri .. 
kahkahkah ! 
damn satu hari ta tido ..
gudluck for MIC 125 !




oh mak kau tokojut dennn !
baik kau diam sekarang ! 
aku na tido pon ta senang ..

*buat muka comel sikit la chacha  :D

No comments:

jum ikut ! :D