Nothing On Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
aku budak nerd yg join geng mafia utk kelihatan comel .. aku ta brape nak hensem mcm mat² rempit dan budak budak degree kat luar sane tu . puii ! penulisan yg berbentuk sakai dan bebal sgt diminati .. so forever alone ! nenenepupu ^^v

really appreciated it ! xoxo :)

Tuesday 6 March 2012

hanya kami .

suka betol aku tgk gamba kat blog aku ney ..
especially yang paling atasssss skali nuh ..
bukan ape , tu je la dak laki intake aku yg still survive sampai sekarang .
untuk pengetahuan kitorang merupakan intake 3 komander kesatria uitm negeri sembilan ..
ktorang merupakan intake yg paling sikit stakat ney ..
awal awal dulu yg pegi libk kat uitm segamat ada 13 orang ..
tp yang tinggal skrang ade kurang 9 orang ..
kalau ditolak yg krikk krikk tu cuma 7 orang je yg aktif ..
walaupon ktorang sikit , sekurang kurangnye penglibatan ktorang byk ..
intake yg sikit ney lah walaupon nampak ta kuat , tp mampu menggugat orang len ..
kite satu organisasi dan sepatotnye tade perasaan na boikot intake intake yang lain ..
bak kate pepatah jawa 'if we cannot beat them , we try to join them'
barulah orang lain pandang tinggi ..

*maaf tade gamba jiji , elfy , ecah ngan ijat .. 
tok ecah ngan ijat , kalau rasa tanggungjawab tu blom selesai , korang selesaikan lah .. papepon korang tetap komander :D

2 comments:

jum ikut ! :D