Nothing On Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
aku budak nerd yg join geng mafia utk kelihatan comel .. aku ta brape nak hensem mcm mat² rempit dan budak budak degree kat luar sane tu . puii ! penulisan yg berbentuk sakai dan bebal sgt diminati .. so forever alone ! nenenepupu ^^v

really appreciated it ! xoxo :)

Thursday 22 December 2011

ini seriusssss ! shed .

mentang mentang aku jenis yg open , gelak ta ingat tempat , gurau ta kena masa , kau jangan ingat aku ta reti na serius . kau pandang aku macam budak ta bersalah pastu kau bole buat andaian aku na dengar cakap kau la ea ? aku tau la kau da besar . tu pon dari segi yg kecik la . kau blom masuk skop yg ckup besar lg tok kau masuk hal peribadi orang . aku bole serius kalau hal personal kau na libatkan dlm benda alah ney . aku takan hormat kau lebih lebih sebab aku da meluat dengan perangai kau . bukan aku sorang yg cakap camney . tp ramai lg yg ta paham perangai kau tu . bukan main kau cakap suh amek iktibar dari kes kau dulu , tp aku rasa kau yg patot renungkan balik masalah kau yg dulu sebab mmg perangai kau annoying . cara kau tok buat orang hormat kau mmg ta sesuai . kau taley expect orang lain tok hormat kau kalau kau ta reti hormat privacy orang lain .

masuk hal peribadi orang mmg salah . ta kire la kau na tegur dgn cara baik atau cara yg keras sebab bukan hak kau sejak azali ! 


niat kau mungkin baik , tp lg skali aku cuma na ckp benda ney bergantung pada diri sendiri . kalau kau ta buat onar kat orang atasan , tentu tentu semua benda baik je . hal dalaman pandai pandai la kite jaga . jgn sampai hal luaran terbawa bawa sampai ke dalam . sekarang ney aku na kau tau yang kau ney bermasalah . kau terbawa bawa benda dalaman sampai aktiviti harian luaran orang lain . kau bile kat luar tu tayah na jaga sangat hal orang . stakat amek tau tu oke la ..


p/s : kurangkan sikit sikap gelabah tu . orang mcm tu sbenarnye byk je kat luar . kalau bole hal sendiri settlekan dlu baru pikir hal orang lain .. kadang kadang hati kite ta terjaga sebab na jaga hati orang lain .. hoho .. 

jum ikut ! :D