Nothing On Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
aku budak nerd yg join geng mafia utk kelihatan comel .. aku ta brape nak hensem mcm mat² rempit dan budak budak degree kat luar sane tu . puii ! penulisan yg berbentuk sakai dan bebal sgt diminati .. so forever alone ! nenenepupu ^^v

really appreciated it ! xoxo :)

Saturday 7 July 2012

sem baruu ! :D

da dekat sebulan sem baru bermula .
happy sangat sebab dapat jumpa member setelah cuti 2 minggu .
sepanjang cuti duduk rumah ta keje , disamping menghabiskan stok makanan kat rumah aku .
berat badan menunjukkan kenaikan yg positif disamping kulit yg semakin memutih .
tidak dilupakan event KKEC di uitm penang dan juga Kawad 24Jam di uitm perlis .
sejajar dengan cuti , maka terbengkalai lah blog aku ney .
da lame ta update , pastinye jumlah pageview semakin berkurangan .

soal hati usah dipikirkan lagi .
aku happy sebab dijauhkan dari benda benda yang boleh menyakitkan hati kita .
ada orang cakap 'jangan risau ditinggalkan , sebab kita akan dapat seseorang yang lebih baik'
hahaha aku tatau na cakap ape .
bersyukur beb dengan orang orang yang aku kenal sebelum ney , dan pastinya lagi bersyukur dapat kenal dengan ragam orang yang baru dikenali .

soal pelajaran harus dipertingkatkan sejajar dengan pemodenan negara agar tidak ketinggalan . hewhew
sem ney aku amek 6subjek dimana 3subjek first timer , dan lagi 3subjek benda yang sama diambil untuk kali ketiga *STRESSS !
pasal komander kalau aku na pikir sangat pon , buat semak kepala je .
janji aku buat benda yang ta menyusahkan orang lain .
memang aku masuk uitm ney na blaja .
takan disebabkan aku komander , semua masalah aku berkaitan komander je kan ?
aku pon ade masalah lain jugak .
kalau ye pon na guide orang , tolong guide pada benda yg berkaitan je .

sekian semoga sem ney bertambah maju , berjaya , dan tidak ketinggalan kalau didekatkan jodoh , aku terima  seadanya walaupon orang perli 'tiap tiap sem mesti ada orang baru?'
hahaha suka hati aku la na berkawan dengan sape bukan aku hisap dadah pon .

akhir kate majulah pelajar untuk masa depan negara .
tengok budak budak sekarang yang jadah haram , bole tau masa depan negara cemana . kahkahkah

1 comment:

~ @bel 0mar 91~ said...

:) make your day beautiful

jum ikut ! :D