Nothing On Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
aku budak nerd yg join geng mafia utk kelihatan comel .. aku ta brape nak hensem mcm mat² rempit dan budak budak degree kat luar sane tu . puii ! penulisan yg berbentuk sakai dan bebal sgt diminati .. so forever alone ! nenenepupu ^^v

really appreciated it ! xoxo :)

Friday 13 July 2012

motif ?

hai saya adha , izinkan saya menjadi salah satu watak didalam kisah hidup anda ^^

hahaha . aku bukan sesuka hati na sweet sweet bagai ney .
tapi andai ada yg sudi berkongsi jalan hidup sama sama apa salah nye .
semoga cerita kita indah hingga ke penamat .
puii boleh angau orang bila baca .
*ade ke ? kahkahkah !

bosan natang !
hujung minggu ney tade benda aku na buat .
habes keras satu badan duduk bilik .
kalau aku keluar bilik , konfirm habis duit .
kat luar tu berlambak kedai bukak jual makanan bagai .
aku mudah tergoda dekat makanan , tapi tidak kepada perempuan .
meowww ! bunyi gatal sket . hahaha

minggu depan da start puasa .
nampak macam da dekat , tapi tade sape tau yg kita dapat rasa lagi ke ta .
andai ta jumpa lagi , kira kita mati dlm keadaan beriman sebab masih mengingati mati .
harap puasa tahun ney tade yg kantoi .
dengan puasa yg penuh , mesti dapat duit raya .
*jangan bersangka buruk . orang ta puasa penuh pon dapat je okay .
okay gurau . tade niat na sentuh sensitivity orang ^^

okay beta na beradu .
selamat malam :)

2 comments:

~ @bel 0mar 91~ said...

motip?

Adha Suhairom said...

entah la . da lame ta update kan . haha

jum ikut ! :D