Nothing On Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
aku budak nerd yg join geng mafia utk kelihatan comel .. aku ta brape nak hensem mcm mat² rempit dan budak budak degree kat luar sane tu . puii ! penulisan yg berbentuk sakai dan bebal sgt diminati .. so forever alone ! nenenepupu ^^v

really appreciated it ! xoxo :)

Friday 10 February 2012

moves like shit ..

mesti ramai yg pelik nape ktowang slalu gado ari ari .. 
da gado ari ari pastu bole baik balik .. 
and this keep on going month by month . poo pooo lembu betol !
mcm biase , mesti ramai ingat ktowang gado sebab ade orang ketiga .. 
agak agak nye korang tau kot sape .. 
tu mmg salah satu sebab , ade sorang member dy agak rapat la dgn aku . 
sampai dy jeles gila sawan babi ...
atleast dy tau aku rapat ngan sape , tp ade sebab lain yg ta semua tau .. 

kalau dulu kau mintak aku bg masa kat kau time baru kenal , sebab na cari orang yg bole buat kau lupe dy , 
ape function aku sekarang ney ? 
yg diri tegak mcm tunggul kat depan kau ?
kalau aku taley wat kau lupekan dy , kite wat hal sendiri cara baik :D


No comments:

jum ikut ! :D