Nothing On Me

My photo
Batu Pahat, Johor, Malaysia
aku budak nerd yg join geng mafia utk kelihatan comel .. aku ta brape nak hensem mcm mat² rempit dan budak budak degree kat luar sane tu . puii ! penulisan yg berbentuk sakai dan bebal sgt diminati .. so forever alone ! nenenepupu ^^v

really appreciated it ! xoxo :)

Tuesday 21 February 2012

bila lelaki dipimpin ..

kali ney bukan pasal jalan sambil pimpin pimpin tangan . cuma na cerita sikit bile lelaki kurang sifat kepimpinan . spatotnye lelaki jadi ketua dalam semua aspek . ta kire aspek kerja , hubungan atau pape pon yg memerlukan kepala .. bukan merendahkan kaum wanita tp lelaki lebih bersifat cool , ohsem , bijak dan selamber .. sebab tu boss kat pejabat semua jejaka jejaka tampan seperti owner blog ney .

tayah cari contoh jauh jauh . just na tgk diri sendiri je .. cuba muhasabah diri . mcm aku , payah sikit bile ade sifat kewanitaan .. jangan risau para gadis yg membaca , aku ta selembut seperti yg disangka . aku cuma pemalu , penyegan , kurang gagah , kurang berani dan ta berapa na pandai dlm menghandle sesuatu benda .. len kali kalau aku mintak tolong something , tayah layan . biarkan aku wat sendiri hohoho . *ta mengharapkan bantuan tp ape salahnye kan ? hahahaha ..

sekarang ney , fokus kat pengurusan diri sendiri . cuba jd kepala dalam semua hal sendiri . uruskan diri dengan jayanye sebelum na lead orang len .. final na dekat . harap sem ney aku lepas semua subjek . tanak ade repeat sebab kalau ade dua subjek yg kene repeat , sah sah aku ditendang . pape pon selamat berfinal exam . jangan tension tension , kite lepak bace notes . 



p/s : pimpin tangan mungkin menunjukkan yg kite ney lemah , tp ta semestinye tangan yg dipimpin itu lemah sebab kadang kadang tangan yg dipimpin tu cukup kuat tok bawak orang len berjaya sama sama  ngan dy .. especially for the loved one . wink wink ;) 

siapalah orang yang memimpin , kalau tiada orang yang hendak dipimpin . hidup saling memerlukan . cuma pangkat yang membezakan .

2 comments:

Endorphins said...

Haih. Deha, Deha. Hahahah
sekali sekala mintak tolong pun no hal. ;)
lumrah manusia saling memerlukan :D

Adha Suhairom said...

hohoho .. trimas trimas .. tgu mase aku susah , aku mintak tolong kau .. hahah :p

jum ikut ! :D